Doorzoek onze website

Backoffice medewerker (16 uur per week)

In deze functie ben jij de spin in het web. Je regelt alles wat er valt te regelen voor het goed laten verlopen van onze thuisstudies, trainingen en opleidingstrajecten. Je hebt contact met opdrachtgevers, cursisten, docenten, opleidingsadviseurs en andere collega’s. Je bent in staat alles soepel te laten verlopen en je communiceert helder. Belangrijke zaken laat je niet liggen tot morgen is jouw instelling! Je komt te werken op de afdeling Voorlichting, Inschrijvingen en Planning (VIP) en ondersteunt onze opleidingsadviseurs.

Taken/verantwoordelijkheden

  • Je geeft informatie over onze opleidingen,
  • Je draagt zorg voor de orderregistratie en afhandeling conform vaste werkprocedures,
  • Je zorgt voor diverse secretariaat werkzaamheden binnen de afdeling om zodoende een optimaal functionerende binnendienst te bewerkstelligen.


Opleiding, ervaring en persoonskenmerken
Je bent een organisator! Enthousiast plannen en servicegericht bezig zijn zonder daarbij de commerciële belangen van je werkgever uit het oog te verliezen zijn voor jou vanzelfsprekend. Daarnaast beschik je over de volgende competenties, opleiding en ervaring.

Competenties

  • Uitstekende schriftelijk en mondelinge vaardigheden;
  • organisatietalent;
  • houdt te allen tijde overzicht;
  • zeer nauwkeurig;
  • teamplayer, maar ook goed zelfstandig kunnen werken;
  • niet voor één gat te vangen;
  • stressbestendig;
  • klantvriendelijke, commerciële en marktgerichte instelling.


Opleiding en ervaring

  • Administratieve/commerciële mbo-opleiding;
  • ervaring met organiseren en plannen;
  • administratief onderlegt;
  • kennis en ervaring met Word en Excel;
  • planmatig werken en overzicht kunnen houden;
  • flexibel ingesteld en goed kunnen omgaan met onzekerheden;
  • werkervaring.


Aanbod 
Een uitdagende baan van 16 uur per week in een dynamische werkomgeving waar enthousiast gewerkt wordt. Wij bieden een passend salaris (€ 1800- € 2500 obv 38 uur, afhankelijk van je kennis en ervaring) en goede secundaire arbeidsvoorwaarden.

Klinkt deze functie jou als muziek in de oren?
Stuur je motivatie en CV naar George de Jongh (algemeen Directeur): gdejongh@dirksen.nl